tiistai 30. heinäkuuta 2013

plymouth

eilen en millään jaksanut kirjotella, kun tulin myöhään kotiin pitkän päivän jälkeen, höpöttelin vähän aikaa alakerrassa ja menin suihkun kautta suoraan sänkyyn.
eilen olin ekaa kertaa plymouthissa ja pääsin shoppailemaan kunnolla! teille, jotka ootte primarkissa käyny, ni tiiätte miten ihanaa se on, ja teille jotka ette: jo pelkästään sen takia kannattaa tulla britteihin.
vietin siellä eilen yli puoltoista tuntia! ostinkin kassillisen uusia vaatteita, ja kiertelin muitakin kauppoja. lisäks söin ekan fish and chips-annoksen, mutta olin tosi pettyny! harmi etten ottanu siitä kuvaa, se oli aivan valtava, mutta ei maistunu oikein millekään. gainsboroughissa on kuulemma parempaa, toivotaan niin!
tänään mentiin plymouthiin uudestaan, tälläkertaa ihanalla porukalla! meitä oli mun ja toisenkin suomalaisvaihtarin lisäks ihanat tytöt virosta, turkista ja ukrainasta ja hauska kaveri moritz itävallasta. kierreltiin parit nähtävyydet, ja tarkotus oli mennä Plymouth Eye-maailmanpyörään mut oli niin huono sää, ettei sieltä ois nähny mitään. pääsen sinne onneks torstaina! sitten päästin vihdoin shoppailemaan, ja kierrettiin porukalla muutamat kaupat ja käytiin syömässä. mulla oli hurjan hauska päivä kavereitten kanssa!
ostokset esittelen videolla, sen kuvaaminen on helpompaa kun oon ehtiny jo ostaa vaikka mitä! teen sen heti kun ehdin ja laittelen sitten tänne! tänään käydään vielä pubissa syömässä hostperheen tuttavien kanssa vähän myöhemmin, sitten varmasti taas uni maittaa! täällä muuten tulee nukuttuu vähintään 8h joka yö, kun väsyttämään alkaa tossa yhdeksän aikaan hahah! aamulla onkin aikainen herätys, kun lähden moikkaamaan poikia exeteriin (jossa on myös primark!!!)





eilisen saalis!

väsynyt mutta onnellinen maanantaishoppaaja


väsynyt mutta onnellinen tiistaishoppaaja uusi paita ja koru käytössä!

birgit, ola, begum, moritz, minä ja sakari! love you all <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti