keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

FRANKFURT

hello darlings, oon frankfurtissa!
lento oli ihan hirvee, jouduin keskipaikalle ja vieressä olevalle brittimiehelle ku yritin jotai small talkia heittää niin se vaan mulkas mua pahasti ja rupes lukemaan lehteä...
ite lento oli kyllä varmaan ihan tasanen, mutta oon nukkunu kolmisen tuntia joten oon tosi koomassa ja voin pahoin. harmittaa, kun lennolla sai tosi hyvää patonkia mutta pystyin syömään vaan puolikkaan ja tuntu et sekin tulee samaa kautta ylös :(

nyt oon tosiaan lentokentällä, birminghamin lentoon puolisentoista tuntia aikaa. en ees yritä käydä syömässä, juomista ja purkkaa kyllä ostan jos jaksan kävellä täältä portilta johonkin. kenttä on aika iso... nyt kuitenkin yritän saada tän kamalan vapinan ja pyörrytyksen jotenkin aisoihin ja yritän rentoutuu vähän aikaa.

muutama tunti ja olen perillä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti